فروشگاه اینترنتی روغن گیاهی آریا

فروش روغن های گیاهی اصل و صد در صد طبیعی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

خواص و قیمت روغن کرچک برای مو و روش مصرف آن

معرفی خواص روغن کرچک برای مو

روغن کرچک علاوه بر اینکه خواص زیادی برای سیستم ایمنی بدن دارد، سلامت موهای سر شما را تضمین می کند. برخی از مهمترین خواص روغن کرچک برای مو عبارت است از :

افزایش رشد موها با روغن کرچک

یکی از مهمترین مزیت هایی که از روغن کرچک برای مو دریافت می کنید، این است که این روغن رشد موهای شما را چندین برابر می نماید. روغن کرچک موجب افزایش شدت رشد مو خواهد شد. مخلوط روغن کرچک و نارگیل برای افزایش رشد مو، بسیار ترکیب خوبی می باشد.

 شما باید مخلوط به دست آمده را روی پوست سر خود به طور کامل ماساژ دهید و اجازه دهید که این روغن روی پوست سر شما نفوذ پیدا کند. همچنین باید ترکیب به دست آمده یک شب کامل روی موهایتان باقی بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید. بسیاری از افرادی که می‌خواهند موهای خود را تقویت کنند و رشد موها را شدت ببخشند، از روغن کرچک استفاده می ‌کنند.

برای مشاهده قیمت روغن کرچک برای مو میتوانید روی متن قیمت روغن کرچک برای مو کلیک کنید

از بین بردن شوره سر

یکی دیگر از خواص روغن کرچک برای مو این است که شوره سر را از بین می ‌برد. برای از بین بردن شوره سر باید پوست سرتان و همچنین موهای سرتان را با این روغن آغشته نمایید. همچنین تمامی قسمت سر خود را با نوک انگشت هایتان آرام ماساژ دهید تا روغن به پوست سر کامل نفوذ پیدا کند.

برای اینکه نتیجه بهتری به دست بیاورید، می توانید پیش از استفاده از روغن کرچک مقداری روغن زیتون و آب لیمو را به روغن اضافه کنید. ترکیب روغن کرچک و روغن زیتون همراه با آب لیمو، جهت درمان شوره سر بی نظیر می باشد. بعد از استفاده کردن از مخلوط به دست آمده و ماساژ سر با مخلوط روغن کرچک و زیتون باید اجازه دهید که موهای تان نیم ساعت در وضعیت مورد نظر باقی بماندد

بعد از آن می توانید با استفاده از شامپو؛ موهای خود را به آرامی بشویید و پس از آن نرم کننده جهت نرم کردن موهای خود استفاده نمایید. استفاده کردن از روغن کرچک کمک می کند که تغذیه  پوست سر شما تکمیل گردد و سلامتی موهای تان افزایش پیدا کند.

در واقع روغن کرچک برای شوره سر مزیت زیادی دارد. امروز از آنجایی که افراد زیادی دچار شوره سر می شوند می توانند از روغن کرچک به عنوان بهترین روش طبیعی جهت از بین بردن شوره سر استفاده کنند.

خاصیت نرم کردن موهای سر با روغن کرچک

روغن کرچک خواص دیگری که دارد نرم کنندگی و حالت دهندگی مو می باشد. شما می توانید از خواص نرم کنندگی روغن کرچک برای خوش حالت شدن موهای خود استفاده کنید. استفاده کردن مرتب از روغن کرچک می تواند موهای شما را سلامت تر و نرم تر کند. بسیاری از افرادی که به سلامتی موهای خود اهمیت زیادییی می ‌دهند از روغن کرچک برای نرم کردن موهایشان استفاده می نمایند.

ضخیم تر کردن موهای سر

یکی دیگر از خواص روغن کرچک برای مو این است که موها را ضخیم تر می کند. روغن کرچک جهت رشد و  همچنین ضخیم کردن ساقه مو بسیار مفید می باشد. اگر شما به صورت منظم از روغن کرچک استفاده کنید  می ‌توانید موهایتان را ضخیم تر و نرم تر نمایید. پوست سر اگر خشک باشد با استفاده از روغن کرچک درمان   می شود. در صورتی که پوست سر شما درمان شود بدون شک موهایتان حالت بهتری به خود می ‌گیرد.

روش استفاده از روغن کرچک برای سلامت مو

برای استفاده از روغن کرچک ابتدا باید موهای خود را به طور کامل بشویید. سپس با استفاده از یک گرم روغن کرچک موهایتان را به خوبی ماساژ دهید. روغن کرچک اصل را ابتدا باید روی کف دست تان بریزید و سپس دستان تان را به خوبی به یکدیگر بمالید. نوک انگشتان شما باید به روغن کرچک آغشته گردد. پس از آن دست خود را که آغشته به روغن کرچک می باشد باید روی موهایتان بکشید و حدود ۱۵ دقیقه ماساژ دهید.

مطمئن شوید که تمامی مناطق سر و موهای خود را با روغن کرچک ماساژ داده‌ اید. پس از آن که روغن کرچک را به تمامی قسمت های پوست سر رساندید باید به طور مجدد سر خود را بشویید. دقت داشته باشید که برای دریافت خواص روغن کرچک باید هفته ای دو بار این روش را انجام دهید.

دقت داشته باشید که اگر می ‌خواهید تاثیر بیشتری از روغن کرچک دریافت کنید، می توانید روغن کرچک را با روغن های طبیعی دیگر مخلوط نمایید.

 روغن نارگیل به عنوان یکی از بهترین روغن های طبیعی معرفی می شود که بسیاری از افراد برای تاثیر دوچندان روغن کرچک، روغن نارگیل را به کرچک اضافه می کنند. از روغن کرچک اصل به عنوان شامپوی بچه که بسیار مفید می باشد می توانید استفاده کنید. به طور کلی خواص روغن کرچک برای مو بسیار زیاد است و به همین دلیل افراد امروزه از روغن کرچک اصل استفاده می کنند.

خواص روغن کرچک برای انواع موهای سر

اگر شما می خواهید از خواص روغن کرچک برای مو استفاده کنید باید به خوبی بدانید که روغن کرچک برای انواع مو های متفاوت خواصی منحصر به فرد از خود نشان می دهد.

برای موهای صاف و متوسط

شما از روغن کرچک می ‌توانید به عنوان یکی از روش های درمانی مناسب جهت محافظت از انتهای مو که ۲ تا ۳ سانتیمتر می باشد استفاده کنید. در واقع برای جلوگیری کردن از موخوره، روغن کرچک کاربرد زیادی دارد. پیش از اینکه به سر خود شامپو بزنید باید مقداری از روغن کرچک را روی موهای ریز و متوسط خود ماساژ دهید، تا باعث درمان موخوره شود.

موهای صاف یا موج دار

 برای درمان کردن موهای آسیب دیده پیش از استفاده از شامپو باید روغن را روی سر خود بمالید. جهت نفوذ بیشتر روغن بهتر است که موهای خود را روی سشوار قرار دهید. توجه داشته باشید که موهای صاف یا موج دار با استفاده از روغن کرچک تقویت می‌ شوند.

برای موهای موج دار و شل

برای آن دسته از افرادی که موهای فر موج دار و شل دارند بهتر است  از روغن کرچک به عنوان نرم کننده استفاده شود. جهت حالت گیری بهتر و همچنین کاهش دادن آسیب‌ های مویی باید بدانید که روغن کرچک در این مورد کاربرد زیادی از خود نشان می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیده فاطمه علیرضایی

روغن حجم دهنده خراطین و زالو واقعی

روغن حجم دهنده فوق العاده قوی شامل روغن خراطین و زالو است که هر دو در افزایش اندام‌های بدن مؤثر هستند.

کرم اصل ایزینیا فتیدا یا خراطین و زالو هر 2 دارای بافتی پروتئینی میباشند که استفاده از روغن آنها به همین دلیل موجب افزایش حجم می‌شود.

خانم‌ها و آقایان می‌توانند از خواص این روغن برای افزایش حجم اندام‌هایی چون لب، گونه، سینه و پر شدن صورت استفاده کنند. علاوه بر آن آقایان از این روغن برای افزایش طول و حجم آلت تناسلی خود نیز بهره ببرند.

افزایش حجم بدن از دیرباز یکی از چالش‌هایی هست که انسان با آن درگیر بوده هست. امروزه روش‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد که برترین و بی‌خطرترین آن‌ها شامل روش‌های طبیعی و ارگانیک هست. روغن حجم دهنده هربانا از 2 روغن مؤثر خراطین و زالو به دست می‌آید. این روغن خلوص بالایی دارد و مقرون به صرفه هست.

درواقع شما با خرید روغن حجم دهنده از خواص دو روغن بهره‌مند می‌شوید.

 

لازم به ذکر هست توضیحات محصولات به صورت کلی در سایت درج می‌شود. طبیعتاً تأثیر محصولات بر روی افراد متفاوت هست، بنابراین حتماً قبل از تهیه محصولات با مشاورین مجموعه هربانا در خصوص عملکرد و کارایی هر محصول مشورت کنید.

 

روغن حجم دهنده چیست؟

روغن حجم دهنده هربانا شامل دو روغن خراطین و زالو هست. هر یک از این روغن‌ها دارای خواص حجم دهندگی و افزایش سایز اندام به روش خود هستند که با ترکیب این دو شما می‌توانید از تمام این مزایا بهره‌مند شوید.

 

الانتئین، لینولئیک اسید، هگزادکالوئیک اسید، امگا ۶، امگا ۳، ویتامین E و 18 نوع اسیدآمینه از جمله مواد مغذی موجود در روغن خراطین هست. از روغن خراطین اصل برای افزایش حجم سینه، گونه، لب، حجم دهی و فرم دهی عضلات هستفاده می‌شود. روغن زالو نیز به تنهایی در افزایش حجم آلت تناسلی مردان و سفت کننده طبیعی برای سینه خانم‌ها کاربرد دارد. ترکیب این دو روغن به صورت روغن حجم دهنده خواص هر دو را برای افزایش سایز اندام خانم‌ها و آقایان را در بردارد.

 

جالب هست بدانید که بافت بدن کرم خراطین یا ایزینیا فتیدا و زالو از پروتئین هست. از این رو علت حجم دهی و از بین بردن خطوط صورت و بدن به دلیل وجود درصد بالای پروتئین در این روغن حجم دهنده هست. همچنین باید بدانید که برای تهیه روغن حجم دهنده زمانی در حدود 7 تا 8 ماه مورد نیاز هست.

 

 

 

خواص روغن حجم دهنده

بسیاری از بانوان و حتی آقایان برای افزایش حجم اندام‌های خود، رو به روش‌های تهاجمی مانند تزریق فیلر، چربی یا جراحی پروتز می‌آورند. این در حالی هست که می‌توان با روش‌های کم‌خطر و طبیعی مانند هستفاده از روغن حجم دهنده اقدام کرد. خلوص بالای روغن حجم دهنده به شما کمک می‌کند تا با هزینه و عوارض کم بدون درد یا خونریزی نسبت به افزایش حجم اندام‌های خود اقدام کنید

 

افزایش حجم عضلات

از روغن حجم دهنده طبیعی و با کیفیت می‌توان برای حجم دادن به بخش‌های عضلانی بانوان هستفاده کرد. از این روش روغن تراپی می‌توانید برای نواحی مختلف بدن مانند گونه، لب، سینه و باسن با عوارض کمی هستفاده کنید. افزایش حجم در این نواحی به صورت طبیعی بوده و در بازه زمانی مشخصی انجام می‌شود.

 

رفع خطوط صورت

خرید روغن حجم دهنده را می‌توانید به منظور رفع و از بین بردن خطوط پیشانی، خط لبخند، خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم انجام دهید. این روغن با خاصیت حجم دهندگی که دارد، می‌تواند در کاهش این خطوط و رفع آن‌ها کاربرد داشته باشد. علاوه بر آن خاصیت الانتئین موجود در روغن خراطین به پوست شما کمک می‌کند تا نه تنها این خطوط رفع شود بلکه از بروز آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند. همچنین می‌توانید از روغن حجم دهنده برای پر کردن صورت نیز بهره ببرید. روغن زالو نیز دارای خاصیت کلاژن سازی هست که به پوست شما برای جوان‌تر شدن کمک می‌کند. در صورتی که پوست شما مستعد جوش و آکنه هست، حتماً قبل از خرید روغن حجم دهنده با کارشناسان هربانا مشورت کنید.

روغن خراطین اصل ایزینیا فتیدا امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم سینه‌ها، افزایش قطر آلت تناسلی، حجم دادن به لب‌ها و گونه ها استفاده می‌گردد. روغن خراطین اصل ایزینیا فتیدا، از نوعی کرم خاکی (Eisenia fetida) تهیه می‌شود و یکی از بهترین ترین روغن‌ها برای حجم دهنده طبیعی است.

 

آیا شما هم دارای اندام جنسی کوچکی هستید؟

آیا به دنبال روشی بسیار سریع و موثر‌ برای افزایش درمان زود انزالی، افزایش میل جنسی و بزرگ کردن باسن و سینه خود می‌گردید؟ بسیاری از خانم‌ها و آقایان برای بزرگ کردن سینه، باسن و طول آلت خود از عمل‌های زیبایی، داروهای شیمیایی، بوتاکس، تزریق ژل و چربی استفاده می‌کنند

اما خیلی از این روش‌ها هزینه‌های سنگین و عوارض جبران‌ ناپذیری مثل از کارافتادگی عضو یا از بین‌رفتن عصب‌ها، از دست رفتن حالت ارتجاعی عضو، عفونت، ماندن جای بخیه و غیره را به دنبال دارند.

 

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم سینه ها، افزایش قطر آلت تناسلی، حجم دادن به لب‌ها و گونه ها استفاده می‌گردد. روغن خراطین اصل ایزینیا فتیدا، از نوعی کرم خاکی (Eisenia fetida) تهیه می‌شود و یکی از بهترین ترین روغن‌ها برای حجم دهنده طبیعی است. روغن خراطین اصل ایزینیا فتیدا از جمله روش‌های درمانی طب سنتی به شمار می‌رود و در کتاب‌های معتبر قدیمی از جمله، کتاب قانون ابن‌سینا از خواص آن نامبرده شده است. روغن خراطین (kharatin oil) یک روغن کاملاً طبیعی است که فواید بسیاری برای درمان زود انزالی، ایجاد نعوظ قوی آلت جنسی، بزرگ کردن باسن و سینه خانم‌ها، افزایش میل جنسی، سفت کننده سینه و باسن خانم ها دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیده فاطمه علیرضایی

همه چیز در مورد روغن زیتون اصل

روغن اصل زیتون بکر هربانا با حفظ میزان بالایی از خواص زیتون، برای سلامتی فواید بسیارزیادی دارد. این روغن دارای چربی اشباع‌نشده است، منبع خوبی برای آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر مواد مغذی نیز محسوب می‌شود. با خرید روغن اصل زیتون و اضافه کردن این روغن به رژیم غذایی خود، علاوه بر تناسب‌اندام، می‌توانید به درمان و پیشگیری از انواع بیماری‌ها نیز کمک کنید.

 برای خرید مستقیم روغن اصل زیتون روی همین متن کلیک کنید 

روغن اصل زیتون هربانا بدون فرآیندهای شیمیایی و حرارت تهیه شده است. مزیت روغن اصل زیتون بکر به روغن اصل زیتون تصفیه شده این است که در روغن اصل زیتون بکر خواص بی‌نظیر زیتون حفظ شده و انواع ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد معدنی در آن وجود دارد.

 

روغن اصل زیتون هربانا در بهترین شرایط و رعایت اصول طب سنتی تهیه شده و در بسته بندی های تیره نگهداری و ارسال میشود این امر به حفظ تمامی خواص روغن و در نتیجه اثر بخشی مطلوب لبخند رضایت را بر لبان شما مینشاند.

 

روغن اصل زیتون یکی از اجزای اصلی در رژیم های غذایی سالم است. چربی اصلی موجود در آن اسیدهای چرب اشباع‌نشده مونو (MUFA) است که کارشناسان آن را یک چربی مفید می‌دانند. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در روغن اصل زیتون به محافظت از بدن در برابر آسیب‌های سلولی کمک می‌کند. روغن اصل زیتون بسیار بکر دارای طعم تلخی است. در مقابل حاوی آنتی‌اکسیدان‌های بیشتری نسبت به انواع دیگر است، زیرا کمترین پردازش و فرآوری روی آن انجام می‌شود.

از روغن اصل زیتون در پخت‌وپز، مواد آرایشی، دارویی، صابون و به عنوان سوخت لامپ‌های سنتی استفاده میشود. جالب است بدانید که در گذشته روغن اصل زیتون در اصل از دریای مدیترانه می‌آمد، اما امروزه این روغن در سراسر جهان محبوب شده است وبا توجه به موقعیت جغرافیایی زیتون را کشت و روغنگیری میکنند.

 

روغن اصل زیتون (olive oil):

روغن اصل زیتون از میوه‌ درخت زیتون به دست می‌آید. زیتون یک محصول سنتی در منطقه مدیترانه است. با تحت‌فشار قرار دادن زیتون، از آن روغن به دست می آورند. از روغن اصل زیتون خوراکی می‌توان برای تهیه نان، پخت‌وپز یا تهیه سس سالاد استفاده کرد. برخی افراد آن را به صورت مستقیم برای اهداف دارویی نیز مصرف می‌کنند. روغن اصل زیتون بسیار بکر برخی از آنتی‌اکسیدان‌ها و ترکیبات فعال زیستی زیتون را حفظ می‌کند. به همین دلیل، این ماده غذایی سالم‌تر از انواع تصفیه شده روغن اصل زیتون است.

 

این روغن خوراکی دارای چربی‌های مفید، آنتی‌اکسیدان و بسیاری از مواد مغذی دیگر است که در بهبود سطح سلامتی مؤثر هستند. طبق اعلام وزارت کشاورزی ایالات‌متحده (USDA)، 1 قاشق غذاخوری یا به عبارتی 13.5 گرم از این روغن دارای 119 کالری، 13.5 گرم چربی که تنها 1.86 گرم آن اشباع است، 1.9 میلی‌گرم ویتامین E و 8.13 میکروگرم ویتامین K است. همچنین حاوی مقادیری از کلسیم، پتاسیم، پلی‌فنول‌ها، توکوفرول‎ها، فیتواسترول‎ها، اسکوالین و اسیدهای ترپنیک و سایر آنتی‌اکسیدان‌ها است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیده فاطمه علیرضایی