روغن گیاهی هسته انار دارای قوی ترین آنتی اکسیدان ضدسرطان بوده و تاثیر فوق العاده ای بر شادابی پوست و مو دارد.

روغن هسته انار

روغن هسته انار دارای قوی ترین آنتی اکسیدان ضدسرطان بوده و تاثیر فوق العاده ای بر شادابی پوست و مو دارد. خاصیت ضد چروک، لایه برداری، جلوگیری از پیری پوست و حفظ لطافت و شادابی آن، ترمیم ترکهای پوست و همچنین تقویت عالی مو و پوست سر به تازگی مورد توجه خاص تولید کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی معروف دنیا قرارگرفته است. هم اکنون به عنوان یکی از بهترین داروهای تقویت پوست و تقویت مو در داخل و خارج از کشور استفاده می شود نیز اثرات ضد اگزما، ضد سرطان سینه، ضد دیابت، کاهش علائم یائسگی، پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی از دیگر مزایای این روغن بسیار مفید محسوب می شود.

روغن هسته انار تاثیری باور نکردنی در از بین بردن خطوط خالکوبی روی صورت (تاتو) داشته و در حداقل زمان با لایه برداری از پوست باعث از بین رفتن تتو های قدیمی می گردد. همچنین در استفاده موضعی جهت مرطوب نمودن پوست، روغن ماساژ یا روان کننده از آن استفاده می شود. کاهش رطوبت در پوست موجب افزایش چروکیدگی می گردد که روغن مذکور با افزایش رطوبت لازم و کاهش خشکی، چروکیدگی پوست را برطرف نموده و پوست با استفاده از آن محکم، درخشنده و براق بنظر می رسد. این روغن علاوه بر مرطوب نمودن پوست، به علت خواص استروژنیک طبیعی، آنتی اکسیدانی، ضد فساد پذیری و ضد میکروبی باعث افزایش قدرت و خاصیت الاستیکی پوست می شود.

روغن هسته انار دارای قوی ترین آنتی اکسیدان ضدسرطان بوده و تاثیر فوق العاده ای بر شادابی پوست و مو دارد. خاصیت ضد چروک، لایه برداری، جلوگیری از پیری پوست و حفظ لطافت و شادابی آن، ترمیم ترکهای پوست و همچنین تقویت عالی مو و پوست سر به تازگی مورد توجه خاص تولید کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی معروف دنیا قرارگرفته است.

خواص و کاربردها :

به عنوان نرم کننده و مرطوب کننده روزی دو الی سه بار بسته به میزان خشکی پوست به نواحی خشک پوست بمالید (اثر فوری).
به عنوان کرم مغذی و بازسازی کننده، شبی یک بار به صورت و گردن مالیده و با حرکت دورانی به مدت یک دقیقه ماساژ دهید (سه روز پس از استفاده، پوست شفاف، براق و باطراوت می شود).
برای رفع شلی و افتادگی پوست روزی دو بار روغن را به پوست مالیده و به مدت یک دقیقه در جهت خلاف افتادگی پوست ماساژ دهید (سه روز پس از استفاده، پوست کشیده می شود. این کار را به مدت پانزده روز ادامه داده سپس سه روز در میان برای جلوگیری از افتادگی مجدد تکرار نمائید).
برای رفع ترک های پوستی روزی چهار بار به نواحی ترک مالیده با حرکات دورانی به مدت دو دقیقه ماساژ دهید (بعد از شش ماه استفاده اثر معجزه آسای آن را خواهید دید).

برای خرید روغن گیاهی هسته انار اصل و صد در صد طبیعی به سایت آریا به نشانی https://ariyaoil.ir مراحعه نمایید و این محصول را با ضمانت خرید کنید.